Informujemy, że dnia 10 stycznia 2023 r. o godz. 11.00 w Sali Narad Urzędu Gminy Lubaczów ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów odbędzie się posiedzenie Rady LGD. Posiedzenie Rady LGD „Rozwój Ziemi Lubaczowskiej” dotyczyć będzie oceny wniosków o przyznanie pomocy złożonych w ramach naboru 2/2022 i 3/2022, które odbyły się w dniach od 29.11.2022 r. do 12.12.2022 r. oraz oceny wniosku (operacji własnej LGD) o przyznanie pomocy na operacje w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Proponowany porządek posiedzenia:
- Otwarcie posiedzenia.
- Stwierdzenie prawomocności posiedzenia (quorum).
- Przyjęcie porządku posiedzenia.
- Wybór Protokolanta i Sekretarza.
- Weryfikacja przez członków Rady oceny formalnej dokonanej przez Zespół Konkursowy.
- Przygotowanie do oceny i ocena wniosków przez członków Rady.
- Przygotowanie i podjęcie uchwał dotyczących wyboru operacji oraz list rankingowych.
- Pytania i wnioski.
- Zamknięcie posiedzenia.